גם אתם זקוקים לתרגום מאנגלית לגרמנית – במסגרת הגשת עבודה אקדמית, מצגת עסקית חשובה, מסמך בירוקרטי שאתם חייבים להגיש בהקדם האפשרי או כל דבר אחר? בענף התרגום רוב המתרגמים שולטים באנגלית, אך גרמנית היא סיפור אחר. איזה מזל שיש את ליצ'י.

ליצ'י היא חברת תרגום בעלת ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתחום, המעסיקה מעל 2500 מתרגמים מהמובילים בתחומם בקנה מידה בינלאומי ומעניקה שירות בכתב ובעל פה בכל מקום בעולם. אנחנו הקסם שקורה כשעסקים ושפה נפגשים. 

אחד מהתחומים שבהם החברה שלנו מתמחה הוא תרגום מאנגלית לגרמנית. תרגום לגרמנית באופן כללי עלול להיות עניין מסובך מאחר שמדובר בשפה מורכבת למדי. אולם כאשר מדובר על תרגום מאנגלית לגרמנית ההקפדה על דיוק חשובה במיוחד – מאחר שמעמדה של האנגלית כשפה המובילה בעולם אומר שהתרגום יהיה חשוף לביקורת קפדנית במיוחד.

בחברת ליצ'י תרגומים אנו מתמחים במתן שירותי תרגום ברמה הגבוהה ביותר הקיימת בשוק כיום, תוך שימוש בכלי השפה והעסקת מתרגמים מהשורה הראשונה בעולם, עם שליטה פנומנלית בשפות, אוזן רגישה לדקויות העדינות ביותר במעבר בין שפות וכישרון טבעי להעברת המשמעות הלשונית והדיבורית כאחד, על מנת שדבר לא ילך לאיבוד בתרגום.

עבורנו – התרגום שלך תמיד נמצא במקום הראשון.

ליצ'י תרגומים זה קודם כול אנשים

"תרגום דומה לנשיקה מבעד לצעיף", אמר ביאליק. מתרגם מוכשר הוא זה שדואג שהצעיף יהיה דק, שקוף ולעתים בלתי מורגש ככל הניתן.

כאשר הקמנו את ליצ'י תרגומים בשנת 1997, תוך התמחות בשוק הסיני והאסיאתי, שמנו לנו למטרה להפוך לאחת מחברות התרגום המובילות בעולם ולהעניק שירותי תרגום איכותיים לכל לקוח, תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים המחמירים והקפדניים ביותר.

מאז הפכנו לאימפריה – כזו המבוססת על אנשים. המתרגמים שלנו הם הנבחרת האיכותית ביותר בתחומה בעולם, ומסוגלים לחולל פלאים ולתרגם באופן מדויק, חי ומוחשי כל טקסט וכל מילה, עד שלא תרגישו בכלל שעברתם משפה לשפה.

הכישרון הייחודי הזה בולט במיוחד כאשר מדובר על התחום המורכב של תרגום לגרמנית. אצלנו, תרגום מאנגלית לגרמנית יעביר את הניואנסים הדקים והמורכבים ביותר, מאחר שהמתרגמים שלנו שולטים בשתי השפות ברמה הגבוהה ביותר הקיימת וניחנו בכישרון טבעי לתחום ובניסיון עתיר שנים במקצוע.

נשמח לעמוד לשירותכם ולהציע לכם את מיטב שירותי התרגום שיש לתחום להציע. מבחינתכם זה תרגום – בשבילנו זו שליחות.

תרגום מאנגלית לגרמנית – הטוב ביותר בעולם

כשייסדנו את חברת ליצ'י תרגומים החלום שהנחה אותנו היה שלכל לקוח מגיע התרגום הטוב ביותר האפשרי בענף בעולם כיום. יישמנו את החזון הבלתי מתפשר הזה בכל מפעלי התרגום שלנו – וכאמור, הוא בולט יותר מבכל תחום אחר בענף המרשים של תרגום מאנגלית לגרמנית.

תנו למתרגמים שלנו לעשות את העבודה עבורכם – ולהפוך את הטקסט שלכם לנגיש בשפה הגרמנית, למלוטש ולכתוב היטב ובאופן מדויק, מקצועי ומנוסח לעילא ולעילא גם עבור דוברי הגרמנית הקפדניים והמחמירים ביותר.

אנו כאן כדי להפוך את תרגום הטקסט שלכם ללא פחות ממושלם.

אז למה אתם מחכים?

ליצ'י תרגומים – כשעסקים ושפה נפגשים

מה שהופך את ליצ'י תרגומים לחברה המובילה בתחומה בעולם הוא השילוב הנדיר בין איכות, מקצועיות, אחריות, הקפדה על הסטנדרטים הלשוניים והספרותיים הגבוהים ביותר ומסירות בלתי מתפשרת ויחס אישי אדיב, אכפתי וקשוב ללקוחותינו.

אתם מוזמנים למלא פרטים או להתקשר אלינו לטלפון – 08-9155558. נשמח לעמוד לשירותכם. כי התרגום שלכם הוא השליחות שלנו.