בעידן הגלובלי בו אנו חיים יש חשיבות רבה לתרגום בכלל ולתרגום מקצועי בפרט. תרגום איכותי מסיר את מחסומי השפה ומאפשר תקשורת ישירה, מהירה ונוחה עם כל אחד על-פני הגלובוס. ליצ'י תרגומים מציעה תרגום מקצועי ברמה אחרת, עם צוות מסור של מתרגמים מקצועיים הבקיאים בעשרות שפות.

החברה מספקת שירותים שהם לא רק מהירים, כי אם מאופיינים גם במקצועיות ובאדיבות. במאמר זה נכיר את עקרונות העבודה ואת מגוון השירותים המוצעים על-ידי ליצ'י תרגומים. 

שימוש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר

אנו בליצ'י תרגומים נעזרים במערכת ניהול תרגומים מתקדמת הכוללת בתוכה שלל פונקציות כולל בינה מלאכותית. כל פרוייקט נפתח במערכת בהתאם לקבצים ולשפות.

המערכת שלנו מאפשרת שילוב של כמה מתרגמים לכל פרויקט – הן מספר מתרגמים באותו צמד שפות, או מתרגמים בשפות שונות. שימוש במערכת מתקדמת מאפשר שמירה על אחידות מונחים וסגנון, שילוב טקסטים שחוזרים על עצמם, ובדיקת איות.

אנחנו עושים שימוש בכלי בינה מלאכותית ותרגום מכונה מקצועיים ברמה הכי גבוהה שקיימת, כולל CHAT GPT ופונקציות AI המאפשרים לנו לבצע עבודה יעילה ומהירה.

חשוב להדגיש שמתרגמים מקצועיים, אנושיים, עוברים על כל תרגום שבוצע באמצעות הבינה המלאכותית ומתקנים ומוודאים שהתרגום איכותי ותואם את המוצר הנהדר שאנו יודעים לספק ללקוחותינו.

מתרגמים מקצועיים בעשרות שפות ברמת שפת אם

צוות החברה מורכב ממתרגמים מנוסים המתמחים בתחומים ספציפיים ובמספר רב של שפות. כל שילוב בין שפת מקור לשפת יעד תוכלו למצוא בליצ'י תרגומים. מגוון השפות הניתנות לתרגום הוא בלתי מוגבל, והכל מבוצע על-ידי מתרגמים מומחים בעלי השכלה אקדמאית השולטים בשפת התרגום ברמת שפת אם. התוכן מתורגם באופן מדויק תוך שמירה על הניואנסים וההקשר התרבותי של חומר המקור. 

שירות מקצועי, אדיב ומהיר

בליצ'י תרגומים, מקצועיות היא לא רק מילה אלא סטנדרט של עבודה. תהליך התרגום מטופל בתשומת לב ובדיוק מרביים והמתרגמים לא רק ממירים מילים אלא מעבירים משמעות, טון וכוונה. כל פרויקט זוכה לאותה רמת התייחסות המשקות את המחויבות של חברת תרגום זו לספק עבודה ברמה הגבוהה ביותר. 

בנוסף, החברה ידועה במצוינות השירות שלה ובמחויבותה למתן מענה מהיר ומדויק בכל עניין. אדיבות היא ערך מרכזי בליצ'י תרגומים. הצוות לא רק בקיא בשפות ובאמנות התרגום, אלא גם מעניק שירות לקוחות איכותי ואישי. כל פניה לחברה נענית ביעילות ובאדיבות והאינטראקציה חמה ונעימה. 

מהירות ועמידה בזמנים

הזמן הוא מהות הכל בעולם המהיר של ימינו ובליצ'י תרגומים זריזות היא אחת מאבני היסוד של החברה. הצוות גאה בשירות המהיר שהוא מעניק בין אם זקוקים לתרגום מסמך בודד או לתרגום דוח מקיף וארוך, החברה מבטיחה שהפרויקט יושלם במהירות, מבלי להתפשר על מצוינות. 

עבודה מול מנהל לקוח

עבודה מול מנהל לקוח היא גישה תפעולית המתאימה לארגונים גדולים. גישה זו מאפשרת מענה סימולטני לגורמים שונים בתוך ארגון אחד. לא צריך לחפש מי יענה ומול מי לעבוד. הארגון יודע מי מנהל הלקוח שלו ואליו פונים הגורמים השונים. 

שיתוף פעולה עם מנהל לקוח  מבטיח הכרות עמוקה של דרישות הלקוח, עם דגש מיוחד על בקשות קודמות או חוזרות. אין צורך לחזור על הדברים בכל הזמנה וההתנהלות הרבה יותר יעילה ונוחה בדרך זו. 

פתרונות מותאמים לכולם

חברת התרגום ליצ'י פונה לקהל לקוחות מגוון, בין אם זהו אדם פרטי, עסק או ארגון גדול. השירותים ניתנים להתאמה אישית כך שהצרכים הספציפיים של כל אחד ייענו במדויק ובהתאמה מלאה. ממסמכים משפטיים ועד חומרים שיווקיים, ליצ'י תרגומים מתאימה את העבודה לדרישות הלקוח ומבטיחה שהכל יתורגם במדויק.

תמיכה מסביב לשעון

העולם העסקי אינו עוצר לרגע. לכל מדינה יש שעות אחרות ועסקים חובקי עולם פועלים סביב השעון. כך גם ליצ'י תרגומים מתאימה עצמה ומציעה תמיכה 24/7. בין אם יש צרכי תרגום דחופים או זקוקים לסיוע בתרגום מסוים שהוגש, החברה תמיד זמינה עבור לקוחותיה. 

לסיכום, עם ליצ'י תרגומים אפשר לנהל תקשורת עם כל מקום בעולם ללא מחסומים לשוניים. צוות המתרגמים המקצועי של החברה מגלה מחויבות מלאה למקצועיות ואדיבות, שירות מהיר ויכולת התאמה למגוון לקוחות ופרויקטים. בכך הם הופכים לבחירה המובילה בתעשיית התרגום.

מי שמחפש שירותי תרגום מקצועיים ויחס אישי, ליצ'י תרגומים היא החברה שכדאי לבחור בה.