ישנם הליכים משפטיים אשר יש להסתייע להצלחת המשפט ולהבאת ראיות חותכות, באמצעות שירותי תמלול. יש הבדל רב בין תמלול משפטי לתמלול רגיל , כאשר מיד נעמוד עליהם. תמלול רגיל נעשה בידי מתמלל מיומן, אשר יצטרך להבין ולדייק בכל מילה שנאמרת ואף החברה שבה הוא עובד, מחזיקה בציוד משוכלל שיוכל להסיר רעשים. מתמלל משפטי, למד את התחום, ויודע מה החוקים על מנת שתמלול משפטי, יהיה קביל בביהמ"ש. תמלול הנדרש לצרכי משפט, אינו דבר פשוט, עליו יהיה להיות אמין ומדויק כאשר הוא יוגש בפורמט שקביל בביהמ"ש בארץ. יש להקפיד על זהותם של הדוברים והעותק שיוגש בביהמ"ש יהיה חייב להיות נקי לגמרי. יש לצרף תצהיר של חוות דעת מומחה אשר תפרט את ניסיונו של מ שתמלל את ההקלטה ועל אמינותו של התמלול.

רק חברת תמלול המתמחה בתמלול משפטי תוכל לבצע את העבודה

לא ניתן לבצע אף סוג של שירותי תמלול בעצמכם, כי אם רק באמצעות מתמלל מקצועי מחברה ידועה ועל אחת כמה וכמה, כאשר מדובר בתמלול משפטי המצריך ידע ספציפי בתחום המשפטי. כל פסיק ונקודה, הופכים למשמעותיים ביותר בעבודת התמלול המשפטי, ואפילו נימה של אחד מהדוברים בקלטת שממנה יש לבצע את התמלול. ההצמדות לתמליל ההקלטה באופן מדויק, היא ממש קריטית ולכן בתי משפט יסמכו יותר על חברות מוכרו שידועות כמומחיות בעל הקשור אל תמלול משפטי. תמלול שמיועד לבתי המשפט, חייב להיות מדויק מאוד ולהיות בהתאם לחוקים המקובלים של בתי המשפט בישראל.

תמלול משפטי גם לתביעות צרכנים כנגד בתי עסק

אנו מכירים את המקרים שאנו מתקשרים לבתי עסק, אם לשירות לקוחות או לכל פנייה אחרת ואנו שומעים כי השיחות מוקלטות. אם ישנה בעיה ותבקשו את ההקלטה למטרת תביעה נגד בית העסק, לא תקבלו אותה, כך שלכן, חשוב כי כל שיחה כזאת תוקלט באמצעותכם ותוגש לחברה המציעה שירותי תמלול, מה שישמש אתכם בביהמ"ש ברגע האמת.  יש לציין, כי צירוף של חוות דעת מומחה, היא הדבר החשוב ביותר, כשאר התמלול מיועד לביהמ"ש. חוות דעת זו, היא גם ההצהרה כי ישנה התאמה מלאה בין השיחה המוקלטת לתמלול. חברה מומחית לתמלול, תספק את השירות המקצועי והאמין ביותר, כאשר היא אף משתמשת בציוד משוכלל ומתקדם לסינון רעשים מההקלטה. יש לדעת, כי  ההקלטה היא זו שמהווה את הראיה והתמליל עצמו, הוא  חומר לכורכי הדין ולבית המשפט. אין להגיש את התמליל המשפטי ללא ההקלטה ויש להגיש יחד עם התמליל והתצהיר את ההקלטה עצמה על גבי קובץ 3MP כאשר הכול יהיה מוגש בשלושה העתקים..

מה קורה אם ההקלטה היא בשפה זרה?

ישנן הקלטות אשר מדוברות בשפה זרה ישנן חברות תמלול אשר מציעות גם שירותי תמלול וגם שירותי תרגום, כאשר שירות זה אמנם עולה יותר, אבל לפחות אם מדובר על תמלול משפטי, הוא יהיה מדויק ואמין ויגובה בתצהירים המתאימים.