בעולם שבו ישנם מגוון רחב של כלי תרגום זמינים לכל דורש, נראה שמשימת התרגום הפכה לקלה מאי פעם, לא? ובכן, המשפט הזה אולי נכון, אך הוא לא מדויק כשאנחנו עוסקים בתרגום מקצועי.

ישנם לא מעט מקצועות אשר דורשים תרגום ברמה גבוהה למסמכים השוטפים שלהם, מקצועות בהם תרגום לקוי או לא מדויק עלול לגרום לנזקים רבים. על אלו תעשיות אנחנו מדברים ומהו הפתרון המושלם עבורם? כל התשובות מחכות לכם למטה.

תרגום לחברות רפואיות

תרגום רפואי הוא ככל הנראה אחד מסוגי התרגומים החשובים ביותר, אך גם מהמסובכים ביותר שבהם. ישנם לא מעט מינוחים רפואיים באנגלית שאין להם תרגום ישיר בעברית, מילים מורכבות שדורשות הבהרה או אפילו תרגום של מרשמים כאלו ואחרים.

במקרים מסוימים, תרגום קלוקל עלול להוביל לפגיעה מהותית במטופלים, לכן חשוב לבצע אותו בצורה מדויקת.

תרגום לחברות פיננסיות

אין ספק שכסף מסובב את העולם, וזה מה שהופך תרגום פיננסי לחשוב כל כך. תרגום דוחות כספיים, תנודות בשווקים או מאזני הכספים של החברה הם שירותים שכמעט כל חברה בינלאומית נדרשת לה, אך מה קורה במקרים שבהם היא לא נעשית בצורה טובה?

היא עלולה להציג מצב פיננסי שונה מהמצב האמיתי, מה שעלול להוביל לסיבוכים רבים ואפילו לצרות משפטיות לא קטנות. 

תרגום לחברות טכנולוגיות

תרגום לחברות הייטק או חברות טכנולוגיות שונות הוא שירות שצובר תאוצה מפתיעה בשנים האחרונות. לא מעט חברות זקוקות לתרגום של מפרטים שונים של מוצרים, לתרגום של השירותים שהם מציעים במטרה להתרחב אל מעבר לים או אפילו תרגום לשפות מעבר לאנגלית.

במידה ותרגום זה נעשה בצורה לא מקצועית ולא נכונה, המידע שמועבר עלול להיות שגוי ולהשפיע על ההתפתחויות הטכנולוגית שאתם עובדים כל כך קשה על מנת להשיגן. 

תרגום לחברות משפטיות

לא מעט בתי משפט ומשרדי עורכי דין נדרשים לתרגם את המסמכים השונים שהם מפיקים, בעיקר כאשר מדובר בתיקים הנוגעים לאנשים או למוסדות הנמצאים מעבר לים.

בהליכים משפטיים, כל מילה וכל פסיק שלא נמצאים במקומם עלולים להטות את הכף אל מקום שאתם לא רוצים להגיע אליו, לכן חשוב לדייק בעבודת התרגום שאתם מבצעים. 

תרגום מקצועי לתעשיות מתקדמות – זה ליצ׳י תרגומים! 

נכון, עבודת התרגום היא עבודה שיכולה להיות די מורכבת ומסועפת, אך דיוק בה הוא הדרך לעבודה עסקית יעילה ונכונה. אם אתם שואלים אותנו, מתוך הניסיון והידע שלנו, הפתרון היעיל והנכון ביותר עבור כל חברה מתקדמת שזקוקה לתרגום מדויק של מסמכים הוא להיעזר בשירותיה של חברת תרגום מנוסה ובעלת מוניטין.

אנחנו בליצ׳י תרגומים עובדים עם חברות שונות ומגוונות במשק ומתמחים בתרגום מרהיב לכל משימה ומטרה. נשמח לספר לכם עוד על שירותי התרגום המתאימים לחברה שלכם בטלפון: 08-9155558.