על מנת שהלקוחות שלכם יוכלו להתחבר אליכם ולרצות לבחור בשירותים שאתם מציעים להם על פני התחרות – אתם חייבים לגרום להם להתחבר אליכם בצורה יצירתית וחזקה. ואיך משיגים את כל זה? באמצעות סיפורים.

סיפורים הם חלק מהתקשורת האנושית כבר מאות אלפי שנים. יש לנו עדויות לקיומם של סיפורים, אגדות ומשלים כמעט משחר ההיסטוריה האנושית, אז למה שלא תיישמו את הטקטיקה הבטוחה הזו גם על העסק שלכם?

כשאתם יוצרים סיפור משמעותי לחברה שלכם אתם מסייעים לבנות את המותג שלה בצורה חזקה, אבל מה עושים אם הלקוחות שלכם נמצאים מעבר לים?

תרגום שמספר מי אתם

מהו בעצם הסיפור שאנחנו רוצים להעביר בעזרת המילים ובעזרת התרגום? מי אתם. מי זה העסק הזה שהקמתם, מה הופך אותו למיוחד כל כך ומהו הערך המוסף שהוא יודע ויכול להעניק ללקוחות שבוחרים לעבוד איתו.

כשאתם משקיעים בתרגום מקצועי של סיפור החיים העסקי שלכם, אתם משקיעים בהרחבת המותג שלכם ובנראות שלו בעיניי עשרות אלפי גולשים שיכולים להיתקל בו.

כשהתרגום מספר בצורה טובה מי אתם ומה הוביל אתכם למקום שבו אתם נמצאים כיום, אתם יכולים להיות בטוחים שלאנשים יהיה הרבה יותר קל להתחבר אליכם ולהבין שאתם הם. האנשים הנכונים עבורם. 

תרגום שיודע להעביר סיפור

לא מעט בעלי עסקים חושבים על תרגום כעבודה כמעט טכנית, אבל האמת היא שזה ממש לא נכון. תרגום שיווקי הוא מלאכת אומנות של ממש, משום שהוא דורש מאיתנו להיות יצירתיים ולמצוא את המילים המושלמות בשביל להעביר את המסר שלכם בצורה הטובה ביותר.

בעזרת תרגום מדויק, נוכל להעביר את הסיפור הייחודי של העסק שלכם לכל שפה שרק תרצו.

תרגום שישמור על אחידות בכל פלטפורמה

אחת הצורות הטובות ביותר לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם ולשמור על אחידות בסיפור העסקי שלכם היא בעזרת הפלטפורמות השונות: האתר, האפליקציה, הפרופילים ברשתות החברתיות ועוד. בעזרת תרגום אתרים מדויק או תרגום אפליקציות יצירתי נוכל לוודא שהמסר שלכם ממשיך להדהד בכל מקום שבו הקהל שלכם יכול לפגוש אתכם.

מיתוג טוב עובד רק כאשר הסיפור מחלחל במאת האחוזים, לכן חשוב לוודא שהוא מלווה את הקהל שלכם בדיוק באותה צורה בכל מקום בבת אחת.

מוכנים לכתוב את הסיפור שלכם?

אם אתם כבר מוכנים לייצר סיפור משמעותי שילווה את החברה שלכם לכל מקום אשר תלכו אליו, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.

החברה שלנו הינה חברת תרגום מובילה בתחומה אשר מלווה עסקים רבים ברחבי הארץ כבר שנים רבות. נשמח לשוחח אתכם, לשמוע על הייחודיות של העסק שלכם ולמצוא את המילים עבורכם – בכל שפה.

לקביעת שיחת היכרות עם הצוות המקצועי שלנו במועד שמתאים לכם, ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון: 08-9155558.