תמלול מקצועי של הקלטות הוא מקצוע של ממש הדורש ידע וניסיון. עבודה איכותית דורשת ריכוז רב והשקעה של זמן.

המחיר של שירותי תמלול הקלטות מורכב ממספר פרמטרים כמו אורך ההקלטה ואיכות ההקלטה. כאשר ההקלטה התבצעה במקום רועש והומה אדם, כאשר כמה אנשים מדברים ביחד ואיכות המיקרופון שבה בוצעה ההקלטה היא ירודה, תידרש עבודה רבה ובהתאם לכך ייקבע המחיר. כאשר איכות ההקלטה אינה טובה, חשוב להשתמש בתוכנות אודיו אשר מגבירות את הקול ומבצעות סינון של רעשים.

אם אינכם יכולים לשלם את המחיר וההקלטה שבידכם היא באיכות סבירה קבלו כמה טיפים איך לבצע זאת בעצמכם.

5 טיפים מנצחים באדיבות ליצ'י תרגומים

  • בשלב הראשון אתם צריכים לדאוג לסביבת עבודה נוחה ומתאימה. חפשו פינה שקטה ללא הפרעות שיקשו עליכם את העבודה, התארגנו בנוחיות, כיסא נוח, שולחן מרווח, אור מתאים ודאגו לכל התנאים שיאפשרו לכם מקסימום של התרכזות.
  • בשלב השני בחנו את יכולת ההקלדה שלכם. האם אתם מקלידים מספיק מהר. הבסיס לשירותי תמלול איכותיים הוא המהירות. בעת התמלול יש להעלות על הכתב את כל מה שעולה מהשיחה, את כל המילים והמשפטים שנאמרו וגם את השתיקות, את כחוחי הגרון, צחוקים ועוד. אם לא תספיקו לעלות את כולם על הכתב, ההקלטה לא תצליח להעביר את המסרים הנכונים כפי שבאו לידי ביטוי בשיחה.
  • אם אינכם מיומנים בהקלדה עיוורת אולי כדאי לשקול כתיבה בכתב יד ורק לאחר מכן להקליד את הדברים. לאחר שהקלדתם בפעם הראשונה, שמעו שוב ושימו לב אם דברים לא נשמטו.
  • רשת האינטרנט מציעה מספר תוכנות בחינם, הן אינן שוות ערך לתוכנות התמלול המקצועיות, אך הן יכולות לעזור. חפשו את התוכנות, נסו אותן ובחרו את התוכנה המתאימה ביותר. כדאי לדעת כי עבודת מדויקת וברורה דורשת שימוש בכלי עזר שונים.
  • בדקו את איכות הרמקולים שלכם, חשוב לעבוד עם רמקולים איכותיים שדרכם תוכלו לשמוע בבירור את כל הדברים שנאמרו בהקלטה.

כעת אחרי שהכול מוכן התחילו בתמלול השיחות. התרכזו הקשיבו היטב והעלו על הכתב את מה שאתם שומעים.

אם אתם לא  מצליחים לעקוב אחרי התמלול, אם הטקסט שלכם אינו מדויק וברור, אולי כדאי לכם לשקול לפנות לשירותים מקצועיים, במיוחד במקרים שבהם יש חשיבות מרובה לאיכות.

מחפשים שירות מקצועי ואיכותי ובמחיר אטרקטיבי, צרו קשר עם "ליצ'י תרגומים". צוות העובדים שלנו מיומן בביצוע תמלול שיחות ומצויד בכלי עזר מתאימים כדי שהתמלול שלכם יהיה מקצועי וברור, צרו קשר, אנחנו מחכים לכם!

אולי יעניין אותך:

תרגום מצרפתית לעברית
תרגום לערבית
תרגום מסינית לעברית