אנחנו בליצ'י תרגומים מאוד אוהבים נטוורקינג ומארגנים מידי פעם מפגשים עבור קהל לקוחותינו במסגרת פורום ליצ'י לעסקים. בנוסף אנחנו משתתפים קבועים במפגשי נטוורקינג של ארגון BNI ונשמח להזמין אתכם למפגש האלו ולתת לכם הזדמנות להיחשף לקהל חדש.

אבל מה יצא לכם מזה? זה כבר תלוי בכם.

מכירים את הרגע הזה, כשחוזרים הביתה ממפגש נטוורקינג או מכנס, הכיסים והארנק מלאים בכרטיסי ביקור מבטיחים וגם אנחנו, כמוהם, מבטיחים לעצמנו שהפעם נשמור על הקשרים החדשים שיצרנו ולא ניתן להם להתמסמס וללכת לאיבוד?

אם הסיטואציה הזו נשמעת לכם מוכרת אבל לא תמיד אתם מוצאים את הזמן כדי לתחזק את כל הקשרים החדשים שיצרתם, הגיע הזמן להכיר את שיטת הפולו-אפ 24-7-30 המומלצת על ידי איוון מייזנר, מנכ"ל BNI- ארגון הנטוורקינג הגדול בעולם.

24 – קשר ראשוני בתוך יממה

הכוונה היא כמובן ל-24 השעות הראשונות שלאחר המפגש ובמהלכן מומלץ להזין את הפרטים שאספתם אל תוך רשימת אנשי הקשר שלכם ולפנות בכתב אל כל האנשים שפגשתם, בדואר אלקטרוני או בדרך אחרת. ההמלצה היא לא לחכות ולפעול מיד, כשהזיכרון עדיין טרי. אז שלחו מסר ראשון וכתבו בו ששמחתם להיפגש ולהכיר ושאתם מקווים להמשיך ולשמור על קשר בהמשך.

7 – זה הזמן לעשות

בשבוע הראשון שלאחר המפגש, ורצוי כמה שיותר קרוב לתחילתו, זה הזמן הנכון לקיים את ההבטחות שנתתם לאנשים שפגשתם במהלך האירוע: שלחו את החומרים שהתחייבתם לשלוח, הוציאו לפועל את החיבורים שהבטחתם לעשות ובנוסף שלחו גם את פרופיל החברה שלכם, כדי להעמיק ולבסס את הרושם שהשארתם.

לאחר שעשיתם את כל זה – חכו יומיים שלושה וערכו גם פולו-אפ טלפוני כדי לוודא שהחומרים ששלחתם אכן התקבלו. שיחת הפולו-אפ יכולה להיות גם הזדמנות מצוינת כדי לקבוע פגישה במידה ותרצו בכך.

ומה עוד?  

עוד דבר שמומלץ לעשות בימים הראשונים שלאחר המפגש הוא להתחבר אל האנשים שהכרתם גם בערוץ הלא פורמלי של הרשתות החברתיות. אז בין אם הזירה שלכם היא פייסבוק, LinkdIn, טוויטר, Google+ או אינסטגרם – שלחו הודעה אישית שאינה כוללת מסר מכירתי, וכך תשמרו על האופציה לתקשר איתם ישירות, 1:1. אפשר גם להגדיל ולפרגן ברשתות החברתיות למי מהאנשים שהרשים אתכם במיוחד או למפגש עצמו.

30 – יוצאים לפגישה שניה?

במידה ותרצו להעמיק את ההיכרות עם חלק מהאנשים עימם החלפתם פרטים, קבעו איתם פגישה בטווח של עד חודש מהאירוע. אם קשה לכם למצוא מועד נוח לשניכם שקלו את האפשרות לקיים פגישת סקייפ.

לסיכום בין אם שיטת 24-7-30 מתאימה לכם ובין אם אתם מעדיפים להיצמד ללוחות זמנים אחרים – מה שחשוב הוא שתשמרו על הקשרים שעשיתם כי הפולו-אפ הוא חלק חשוב מכל תהליך שיווק ומכירה.

זכרו שהקשרים העסקיים שאנחנו בונים הם מערכות יחסים בהן אנחנו נותנים וגם מקבלים. לכן, היו קשובים גם לצרכי הצד השני, נסו לעזור לו בקשרים, בהפניות ובעצות טובות – כי אין כמו נתינה כדי לחזק את הקשר ובטווח הרחוק היא תמיד תשתלם לכם.

עקבו אחרי הפרסומים שלי כדי לדעת מתי המפגש הבא של פורום ליצ'י לעסקים. עד כה נערכו קרוב ל 20 מפגשים, כל פעם על שוק יעד אחר – סין, הודו, וייטנאם, אפריקה, רוסיה, איטליה ועוד.

ואם אתם רוצים להשתתף במפגש נטוורקינג פורה וחוויתי, לפגוש  כ-70 בעלי עסקים ולהציג בפניהם את העסק שלכם אני מזמינה אתכם להגיע להתארח בקבוצת ה- BNI שלי – צרו איתי קשר ואשריין לכם מקום במפגש!  

בהצלחה!