אחד הדברים שאנחנו אוהבים לעשות הוא לחבר בין אנשים. לתת לאנשי עסקים שחולקים מכנה משותף עסקי אפשרות להכיר זה את זה, לשתף מידע, להחליף כרטיסי ביקור ואולי גם לסגור עסקאות זה עם זה. ואם אפשר באותה הזדמנות גם לתת להם ידע ותובנות מפי מומחים בתחומים שונים או אנשי עסקים שהיו שם ועשו את זה לפניהם אז למה לא?

מסיבות אלה הבאנו לעולם את ״פורום ליצ׳י לעסקים״ – אירוע עסקי שמתקיים במשך מספר שעות מדי כמה חודשים, כל פעם בהדגש של שוק בינלאומי אחר.

ההתחלה היתה צנועה: הפורום החל בשנת 2010 כמפגש צנוע בסלון של כמה אנשי עסקים שרובם ככולם עושים עסקים בשוק האסיאתי. ממפגש למפגש החוג הלך והתרחב והבודדים הפכו לעשרות. הסלון היה צר מלהכיל והפורום עבר להתארח באודיטוריומים שונים. התחלנו להביא מרצים כאשר כל מפגש היה מוקדש לתחום אחר: עסקים בסין, הודו, ויאטנם ועוד – כל מה שקשור לעולם העסקים האסיאתי.

חלק גדול מהמפגש הוקדש לנטוורקינג ולהיכרות: הצגה עצמית של המשתתפים (כולל שקף פאורפוינט), סבב נטוורקינג בסגנון ״ספיד דייטינג״ והפסקות ארוכות לצרכי מינגלינג. רשימת המרצים ארוכה ומגוונת, אנשי עסקים שחשפו טפח מנסיונם הפרקטי, אנשי אקדמיה ואפילו פוליטיקאים (מתן וילנאי, בטרם צאתו לסין כשגריר).

לאחר 3 שנים של מפגשים שרובם ככולם עוסקים בתחום העסקי האסיאתי, החלטנו להרחיב את היריעה ולפתוח את הפורום לתחומים נוספים ולאזורים אחרים בעולם.

המפגשים נערכים כל כמה חודשים ומתפרסמים דרך רשימת התפוצה שלנו.
להצטרפות נא למלא את הטופס או לשלוח מייל: lichi@lichi.co.il